lørdag 26. februar 2011

En duskete lue

Jeg har alltid hatt sansen for duskluer i forskjellig fasong. Jeg har aldri strikket det før såvidt jeg husker, men følte at nå var det på tide. Restetråd fra høstvesten ble til en fargefin dusklue i lilla og gult. Denne luen ble sendt i posten til ei søt jente i Stordalen, sammen med den sorte og hvite Pacman-luen som skulle til pappaen hennes. 

Jeg har litt luedilla for tiden, så det kommer snart bilder av en lue jeg har strikket til monsterbuksen jeg laget for litt siden, og det kommer en dusklue i lilla og blått som blir til salgs, str 1-3 år. Min fineste lue så langt spør du meg, fargene er helt herlige!




Garn: Viking superwash
Garnforbruk: 65 g
Pinner: Rundpinner nr 3,5 og 4. Settpinner nr 3,5.
Oppskrift: Egen

Monsterfabrikken
Siv Iren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar