mandag 18. april 2011

Oink Oink!!

De fleste har vell hørt om Angry Birds.

Spillet der de grønne grisene med konge og dronning stikker av med eggene til fuglene.
Dette gjør fuglene fryktelig sinte og veldig hevngjerrige!
De gjør alt for å få tilbake sine dyrebare egg!
Flyr gjennom luften! Knuser det som står på sin vei for å vinne over grisene!

Jeg må innrømme at jeg har brukt min del av timer på dette spillet.
Når man først setter i gang er det vanskelig å legge iPhonen i fra seg.
Bare en runde til!!


Og jeg har blitt inspirert!
Nok til å pønske ut en lue.
En grønn Angry Bird griselue!



Denne luen ligger nå ute for salg på Epla butikken vår.

Garn: Senjagarn fra Gjestal
Garnmengde: 50 gr
Str: Ungdom/ Dame
Oppskrift: Egen


Monsterfabrikken
Elin

2 kommentarer:

  1. Genialt, kjempetøff! Jeg lagde Angry Birds påskeegg til min kjære i år, en grønn gris det også faktisk! Fin påske til deg!

    SvarSlett