onsdag 5. oktober 2011

Sint gris!

Her kommer at aldri så lite gjensyn på bloggen vår!
Nemlig den grønne griselua inspirert av Angry Birds!!

Årsaken til dette er at jeg har meldt meg på en konkurranse på ForeldreManualen.no
Bloggekonkurransen deres for oktober har temaet Hjemmelaget og er det noe jeg er god på så er det nettopp hjemmelagede ting, aller helst strikket. 

Det var ikke så enkelt å plukke ut hva jeg skulle delta med, jeg har jo så mye å velge mellom. Men valget falt til slutt på grise-lua. Jeg ble veldig fornøyd med den selv, og tenker at at dette er noe andre også relativt enkelt skulle fått til. 

En enkel lueoppskrift og litt "pimping" med brodering, strikkede ører og en nese.
Simsalabim!




Så vær så snill å stemme på meg ved å følge linken under her og trykke på Liker under bildet av lua: http://www.foreldremanualen.no/2011/10/bloggkonkurranse-oktober-hjemmelaget/

Da blir jeg isåfall veldig veldig veldig glad!!


Elin
Monsterfabrikken

1 kommentar:

  1. Gratulerer så masse som vinner av foreldremanualens bloggekonkurranse!! Send meg en mail med hvilket plagg du ønsker fra min nettbtikk og adressen din på mail: torunn@tuttiogtorunn.com så kommer pakken snart i postkassen din. Her er det litt førstemann til mølla siden det bare finnes et av hvert plagg så legg gjerne med et andre-valg i tilfelle plagget du ønsker allerede er bortlovet.

    Klem fra Torunn

    SvarSlett